Hos Hagelquist Vine ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

 

Betaling

Hagelquist Vine ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MobilePay og Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Levering 

Hagelquist Vine ApS tilstræber at afsende ordrer indgået inden kl. 12 samme dag, ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag.

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 80 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med Brink Transport.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, eller du ikke er der til at modtage varen som aftalt, så vil varen blive taget med retur og du vil blive opkrævet fragtgebyr.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

Du kan også afhente din ordre på vores lager. Afhentning skal ske efter aftale pr. telefon eller mail.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

 

Returret

I følge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret, men vi tilbyder dig 14 dages ombytningsret til andre produkter fra det tidspunkt, du har modtaget vinen. Hvis du vil returnere varen til os, skal dette ske efter forudgående aftale og for købers regning. Husk at medsende kopi af fakturaen. Den returnerede vin og emballage skal være i samme stand som ved leveringen. Vin solgt via forsalg, rest- og udsalg samt specielt hjemtagne varer byttes ikke.

Hagelquist Vine ApS yder to års reklamationsret i henhold til Købeloven. Det fremhæves, at reklamationsretten er begrænset til varens naturlige holdbarhed, og at denne forudsætter, at varen er opbevaret og i øvrigt blevet behandlet korrekt. Flasker med “prop” og andre former for dårlig smag eller duft forekommer uundgåeligt og må forventes af kunden i et vist omfang. Såfremt der forekommer “prop” i mere end en ud af tolv flasker af samme vin købt ved samme ordre, accepteres dette af Hagelquist Vine ApS som en reklamation, og Hagelquist Vine ApS vil i sådanne tilfælde foretage ombytning, men dog ikke nødvendigvis til samme årgang. Den nævnte reklamationsret vedrørende vine med “prop” m.v. skal gøres gældende snarest muligt, og sådanne vine skal uden ugrundet ophold fremsendes til Hagelquist Vine ApS, såfremt kunden ønsker ombytning. Det præciseres, at kundens reklamationsret i alle tilfælde bortfalder to år efter leveringen.

I tilfælde af, at flasker er beskadiget ved leveringen, skal dette angives på fragtbrevet. Umiddelbart efter leveringen skal kunden kontrollere, at leverancen er korrekt både med hensyn til kvantum og med hensyn til, om vinene svarer til ordren. Såfremt kunden mener, at dette ikke er tilfældet, skal kunden straks give skriftlig meddelelse til Hagelquist Vine ApS.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt ved tilbagebetaling til dit betalingskort eller i særlige tilfælde ved bankoverførsel. Hagelquist Vine har til dette brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.